Home / Zadowolony Klient

Fundamentem filozofii naszej firmy jest zapewnienie możliwie najlepszej obsługi Klienta. Odchodząc od szablonowych obietnic „gwarancji satysfakcji” chcemy postępować tak, aby w efekcie naszych usług byli Państwo autentycznie zadowoleni. Konstruujemy z Klientami zindywidualizowane relacje, by każda osoba, która podpisze umowę, była pod jak najlepszą opieką. W rezultacie wyzwań, które postawiliśmy przed sobą w przedmiocie obsługi Klienta,

przedstawiamy następujące rozwiązania:

Kontakt telefoniczny  7 dni w tygodniu.

Mogą Państwo do nas dzwonić 7 dni w tygodniu w godz 7 – 20. Jeżeli nie zdążymy odebrać telefonu – niezwłocznie oddzwonimy.
Oczywiście preferujemy aby klienci prosi nas o kontakt poprzez sms’a lub e-maila – oddzwaniamy jak najszybciej to możliwe.
Zachęcamy do takiej formy kontaktu ponieważ oszczędza to czas i pieniądze naszych klientów.

 

Błyskawiczne odpowiedzi na e-maile i SMS-y.

Na pytania zwolenników słowa pisanego mamy szybkie odpowiedzi. Proponujemy kontakt za pomocą: poczty elektronicznej, SMS-ów lub formularza znajdującego się na naszej stronie WWW. Skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak tylko to możliwe, poświęcając należytą uwagę i czas.

Natychmiastowe informacje o awariach.

Każdy nasz Klient, w sytuacji pojawienia się usterki, zostanie powiadomiony za pomocą SMS-a oraz e-maila o stanie awarii i czasie, w jakim zostanie ona usunięta. E-maile wysyłamy o każdej porze, zaś SMS-y w ciągu dnia. Szanujemy ciszę nocną. To przestrzeń chill out, której nie będziemy naruszać.

 Wczesne informowanie o pracach modernizacyjnych.

Wszelkie prace modernizacyjne w naszej sieci, które będą wiązały się z przerwą w dostępie do internetu zostaną zgłoszone Klientowi za pośrednictwem SMS-a oraz e-maila nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem prac.

Możliwość natychmiastowego zrezygnowania z usług.

W każdym momencie można zawiesić korzystanie z usług naszej sieci. Należy jedynie powiadomić nas o tym zamiarze minimum 3 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
Z otwartymi ramionami witamy Klientów powracających do nas. Jeżeli tylko utrzymana została instalacja sieciowa w mieszkaniu, przywrócenie usługi zająć może jedynie kilka minut.