Pakiety w standardowej ofercie Netamo
50 Mb/s
- Internet światłowodowy do 50 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
100 Mb/s
- Internet światłowodowy do 100 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
300 Mb/s
- Internet światłowodowy do 300 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
600 Mb/s
- Internet światłowodowy do 600 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
Usługi dodatkowe
Publiczny adres IP
Publiczny adres IP pozwala na zdalny dostęp do Twojej sieci domowej niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujesz. Będzie Ci potrzebny, jeżeli planujesz wykonać system monitoringu w swoim domu lub masz własny serwer - na przykład poczty email.
Również niektóre systemy bezpieczeństwa i rozwiązania w zakresie inteligentnego domu wymagają posiadania własnego publicznego IP, aby w pełni wykorzystać ich możliwości.
Zwiększona prędkość wysyłania
Tą usługę najczęściej wybierają graficy, fotografowie i inne osoby, które w ramach swojej pracy muszą dzielić się dużymi plikami z innymi. Większa prędkość wysyłania pozwoli Ci skrócić czas przesyłania pliku na serwer firmowy lub do chmury, co przekłada się na większą produktywność w ciągu dnia.
Nie oznacza to jednak, że ta usługa przydaje się tylko w pracy. Prędkość wysyłania jest także istotna dla graczy. Jej wysycenie przez innych użytkowników w domu powoduje znane im lagi oraz zwiększenie pingu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na ile miesięcy jest umowa?
Każda nasza umowa podpisywana jest na czas nieokreślony. Aby skorzystać z naszych usług nie musisz wiązać się na 12 czy 24 miesiące. Możesz zrezygnować w każdym momencie bez dodatkowych kosztów. Okres wypowiedzenia to 1 miesiąc.
-
Czy mogę zwiększyć/zmniejszyć prędkość internetu w trakcie trwania umowy?
Tak, ale zmiana wchodzi w życie dopiero od następnego miesiąca. Skontaktuj się z nami, a bez dodatkowych opłat zmienimy Twój pakiet na inny.
-
Kiedy i jak dostanę rachunek?
Faktura za usługi dostępu do internetu zostanie przez nas wysłana na podany w umowie adres email, zazwyczaj do 10 dnia danego miesiąca rozliczeniowego.
-
Gdzie znajdę numer konta do przelewu?
Każdy klient ma swój własny numer subkonta do opłacania usług. Numer ten znajduje się na każdej fakturze, w rubryce "Uwagi".
-
Jak rozwiązać umowę?
Aby rozwiązać umowę wystarczy napisać do nas maila. Pamiętaj, aby w treści wiadomości zawrzeć imię i nazwisko abonenta oraz adres świadczenia usługi.