Pakiety w standardowej ofercie Netamo

100 Mb/s

45 zł / miesiąc

  • Internet świadłowodowy do 100 Mb/s
  • Instalacja i aktywacja 1,23 zł
  • Umowa na czas nieokreślony
Polecany

200 Mb/s

55 zł / miesiąc

  • Internet świadłowodowy do 200 Mb/s
  • Instalacja i aktywacja 1,23 zł
  • Umowa na czas nieokreślony

500 Mb/s

65 zł / miesiąc

  • Internet świadłowodowy do 500 Mb/s
  • Instalacja i aktywacja 1,23 zł
  • Umowa na czas nieokreślony

Usługi dodatkowe

Publiczny adres IP

Publiczny adres IP pozwala na zdalny dostęp do Twojej sieci domowej niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujesz. Będzie Ci potrzebny, jeżeli planujesz wykonać system monitoringu w swoim domu lub masz własny serwer - na przykład poczty email.

Również niektóre systemy bezpieczeństwa i rozwiązania w zakresie inteligentnego domu wymagają posiadania własnego publicznego IP, aby w pełni wykorzystać ich możliwości.

Zwiększona prędkość wysyłania

Tą usługę najczęściej wybierają graficy, fotografowie i inne osoby, które w ramach swojej pracy muszą dzielić się dużymi plikami z innymi. Większa prędkość wysyłania pozwoli Ci skrócić czas przesyłania pliku na serwer firmowy lub do chmury, co przekłada się na większą produktywność w ciągu dnia.

Nie oznacza to jednak, że ta usługa przydaje się tylko w pracy. Prędkość wysyłania jest także istotna dla graczy. Jej wysycenie przez innych użytkowników w domu powoduje znane im lagi oraz zwiększenie pingu.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na ile miesięcy jest umowa?

    Każda nasza umowa podpisywana jest na czas nieokreślony. Aby skorzystać z naszych usług nie musisz wiązać się na 12 czy 24 miesiące. Możesz zrezygnować w każdym momencie bez dodatkowych kosztów. Okres wypowiedzenia to 1 miesiąc.

  • Tak, ale zmiana wchodzi w życie dopiero od następnego miesiąca. Skontaktuj się z nami, a bez dodatkowych opłat zmienimy Twój pakiet na inny.

  • Faktura za usługi dostępu do internetu zostanie przez nas wysłana na podany w umowie adres email, zazwyczaj do 10 dnia danego miesiąca rozliczeniowego.

  • Każdy klient ma swój własny numer subkonta do opłacania usług. Numer ten znajduje się na każdej fakturze, w rubryce "Uwagi".

  • Aby rozwiązać umowę wystarczy napisać do nas maila. Pamiętaj, aby w treści wiadomości zawrzeć imię i nazwisko abonenta oraz adres świadczenia usługi.