Pakiety w standardowej ofercie Netamo
50 Mb/s
- Internet światłowodowy do 50 Mb/s
- Instalacja i aktywacja 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
100 Mb/s
- Internet światłowodowy do 100 Mb/s
- Instalacja i aktywacja 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
200 Mb/s
- Internet światłowodowy do 200 Mb/s
- Instalacja i aktywacja 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
500 Mb/s
- Internet światłowodowy do 500 Mb/s
- Instalacja i aktywacja 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
Usługi dodatkowe
![](/static/img/service-1.webp)
Publiczny adres IP
Publiczny adres IP pozwala na zdalny dostęp do Twojej sieci domowej niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujesz. Będzie Ci potrzebny, jeżeli planujesz wykonać system monitoringu w swoim domu lub masz własny serwer - na przykład poczty email.
Również niektóre systemy bezpieczeństwa i rozwiązania w zakresie inteligentnego domu wymagają posiadania własnego publicznego IP, aby w pełni wykorzystać ich możliwości.
![](/static/img/service-2.webp)
Zwiększona prędkość wysyłania
Tą usługę najczęściej wybierają graficy, fotografowie i inne osoby, które w ramach swojej pracy muszą dzielić się dużymi plikami z innymi. Większa prędkość wysyłania pozwoli Ci skrócić czas przesyłania pliku na serwer firmowy lub do chmury, co przekłada się na większą produktywność w ciągu dnia.
Nie oznacza to jednak, że ta usługa przydaje się tylko w pracy. Prędkość wysyłania jest także istotna dla graczy. Jej wysycenie przez innych użytkowników w domu powoduje znane im lagi oraz zwiększenie pingu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na ile miesięcy jest umowa?
Każda nasza umowa podpisywana jest na czas nieokreślony. Aby skorzystać z naszych usług nie musisz wiązać się na 12 czy 24 miesiące. Możesz zrezygnować w każdym momencie bez dodatkowych kosztów. Okres wypowiedzenia to 1 miesiąc.
-
Czy mogę zwiększyć/zmniejszyć prędkość internetu w trakcie trwania umowy?
Tak, ale zmiana wchodzi w życie dopiero od następnego miesiąca. Skontaktuj się z nami, a bez dodatkowych opłat zmienimy Twój pakiet na inny.
-
Kiedy i jak dostanę rachunek?
Faktura za usługi dostępu do internetu zostanie przez nas wysłana na podany w umowie adres email, zazwyczaj do 10 dnia danego miesiąca rozliczeniowego.
-
Gdzie znajdę numer konta do przelewu?
Każdy klient ma swój własny numer subkonta do opłacania usług. Numer ten znajduje się na każdej fakturze, w rubryce "Uwagi".
-
Jak rozwiązać umowę?
Aby rozwiązać umowę wystarczy napisać do nas maila. Pamiętaj, aby w treści wiadomości zawrzeć imię i nazwisko abonenta oraz adres świadczenia usługi.