Pakiety w standardowej ofercie Netamo
50 Mb/s
- Internet światłowodowy do 50 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
- SLA 24h
100 Mb/s
- Internet światłowodowy do 100 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
- SLA 24h
300 Mb/s
- Internet światłowodowy do 300 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
- SLA 24h
600 Mb/s
- Internet światłowodowy do 600 Mb/s
- Instalacja i aktywacja od 1,23 zł
- Umowa na czas nieokreślony
- SLA 24h
Usługi dodatkowe
Rozszerzone SLA
Standardowa umowa dla klienta biznesowego przewiduje naprawę usterki w 24 godziny robocze. Wiemy jednak, że niektóre firmy nie mogą sobie pozwolić na tak długi przestój, dlatego dajemy możliwość wybrania dodatkowej ochrony w postaci umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.
Dla naszych kleintów przygotowaliśmy dwie wersję rozszerzonego SLA - 6 i 12 godzin roboczych. Oferujemy również umowę przygotowaną indywidualnie do potrzeb danego biznesu.
Jeżeli nie jesteś pewien czy potrzebujesz takiego zabezpieczenia lub którą wersję wybrać, skontaktuj się z nami, a w oparciu o nasze doświadczenie i specyfikę działania Twojej firmy zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.
Publiczny adres IP
Publiczny adres IP będzie Ci potrzebny jeżeli wykorzystujesz takie rozwiązania jak monitoring biura, wewnętrzny serwer NAS czy połączenia VPN pomiędzy oddziałami.
Oprócz tego ułatwia on pracę zdalną, m.in. poprzez umożliwienie pracownikom dostępu do zasobów firmy bez potrzeby korzystania z dodatkowego, często płatnego, oprogramowania.
Łącze symetryczne
Łącze symetryczne oznacza taką samą prędkość wysyłania jak i pobierania, w przeciwieństwie do zwykłego łącza asymetrycznego, gdzie wysyłanie jest mniejsze. Dlaczego jest to tak ważna kwestia w przypadku firm?
Każde otwarcie strony internetowej, wysłanie maila z załącznikiem, czy dokumentu do chmury wymaga wysłania danych. Kiedy nasze łącze jest wysycone, niezależnie od tego w którą stronę, użytkownicy doświadczają problemów z dostępem do internetu.
Dla firm, w których internet jest narzędziem pracy, takie problemy mogą być równoznaczne ze stratami finansowymi. Łącze symetryczne zapewnia stabilność pracy nawet wtedy, kiedy pracuje na nim wielu użytkowników jednocześnie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na ile miesięcy jest umowa?
Każda nasza umowa podpisywana jest na czas nieokreślony. Aby skorzystać z naszych usług nie musisz wiązać się na 12 czy 24 miesiące. Możesz zrezygnować w każdym momencie bez dodatkowych kosztów. Okres wypowiedzenia to 1 miesiąc.
-
Czy mogę zwiększyć/zmniejszyć prędkość internetu w trakcie trwania umowy?
Tak, ale zmiana wchodzi w życie dopiero od następnego miesiąca. Skontaktuj się z nami, a bez dodatkowych opłat zmienimy Twój pakiet na inny.
-
Kiedy i jak dostanę rachunek?
Faktura za usługi dostępu do internetu zostanie przez nas wysłana na podany w umowie adres email, zazwyczaj do 10 dnia danego miesiąca rozliczeniowego.
-
Gdzie znajdę numer konta do przelewu?
Każdy klient ma swój własny numer subkonta do opłacania usług. Numer ten znajduje się na każdej fakturze, w rubryce "Uwagi".
-
Jak rozwiązać umowę?
Aby rozwiązać umowę wystarczy napisać do nas maila. Pamiętaj, aby w treści wiadomości zawrzeć imię i nazwisko abonenta oraz adres świadczenia usługi.